- Wie zijn wij?
- Algemene voorwaarden
- Veelgestelde vragen
- Privacy beleid
- Klantenservice
- Sitemap
- Productinformatie
Veelgestelde vragen
Wat ziet WijKopenElektra als nieuw:
- In de originele verzegelde verpakking.
- Gloednieuw en nooit gebruikt.
- De kwaliteitssticker of het cellofaan zit nog om de doos.
- De verpakking is nooit geopend geweest.
- Product is niet geactiveerd.
Ik kan het product niet vinden?
- Neem contact op met WijKopenElektra, dit kan per WhatsApp / Mail.
- Binnen 24 uur ontvang je van ons een reactie met daarin of er wel/geen belangstelling is in het desbetreffende product. Bij interesse ontvang je ook direct de koopprijs die wij hanteren.
Hoe verloopt het verkoopproces?
Zodra wij het product hebben ontvangen wordt deze eerst gecontroleerd. Indien het aan alle voorwaarden voldoet die op de product pagina vermeld staat, maken wij het afgesproken bedrag over naar jouw bankrekening binnen 24 uur. Je ontvangt van ons een mail met de bevestiging van de betaling.
Indien jouw product niet voldoet aan de gestelde voorwaarde, dan zullen wij contact met je opnemen. Bij een afwijzing rekenen we de verzendkosten aan je door.
Berekening prijs en waarop gebaseerd?
Op basis van vraag en aanbod wordt de dagprijs bepaald. WijKopenElektra betaald je de gemiddelde prijs die je ook krijgen kan op Marktplaats of andere partijen. Een gegarandeerde verkoop zonder te veel omwegen. Onze prijzen kunnen van dag tot dag verschillen.
Hoe moet ik verzenden?
Als je de verkoop van jouw product(en) bevestigt, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Hierna volgt een mail met een verzendlabel waarmee je jouw toestel gratis verzekerd kan verzenden.
Hoe voorbereiden?
Wij vragen je om het IMEI / Serienummer in te voeren, deze kun je vinden op de achterkant van de doos. Na verkoop dien je de bevestigingsmail uit te printen samen met het verzendlabel. Je kunt vervolgens het toestel en de bevestigingsmail in een stevige doos verpakken, en daarop plak je het verzendlabel. Hierna kun je het pakket afgeven bij een PostNL-punt.
Wat als ik verkeerde informatie heb opgegeven?
Mocht het zo zijn dat de staat van je product niet overeenkomt met de gegeven beschrijving tijdens je verkoop, kun je per email een koopweigering ontvangen. Je hebt 14 dagen de tijd om contact met ons op te nemen.
Bij overige vragen zijn wij te bereiken per mail / WhatsApp.
Wij Kopen Elektra
Oder 20
2491 DC, Den Haag
(Bezoek enkel op afspraak) Bekijk op Google Maps
KVK: 72595957
BTW: NL002429817B79